تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای بی‌تفاوتی سیاست‌گذاران جهان نسبت به سلامت مسلمانان متأسفم/ مجامع بین‌المللی به موضوع فلسطین ورود کنند

من برای سیاست‌گذاران دنیا بخاطر مسئله‌ فلسطین متأسف‌ هستم / سلول درمانی زمینه درمان بیماران صعب العلاج‌ / مجامع بین‌المللی سلامت باید مراقب سلامتی فلسطینیان باشندوزیر بهداشت گفت: برای سیاست‌گذاران دنیا که نسبت به جان انسان‌ها و یه خصوص مسلمان‌ها بی تفاوت هستند، متأسفم. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه سلول‌ درمانی که در یک شرکت دارویی در جمع خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: ایران در زمینه‌ سلول درمانی و سلول‌های بنیادی‌ در منطقه رتبه اول و در دنیا رتبه 15 را دارد و علی رغم تصور برخی از بدخواهان دانشمندان ایرانی کارهای علمی خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی‌ اقدامات خوبی در توسعه سلول و تولید آن داشته است، امروز این محصول با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید، این صنعت برای درمان بیماران صعب‌العلاج مثل سرطان خون مؤثر است که البته باید در این کار قوانین و مقررات رعایت شود.

قاضی‌زاده هاشمی‌ ادامه داد: ایران از توانمندی بالایی برخوردار است و برای درمان بیماری‌های صعب‌ العلاج‌ سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است و یک علم جدید محسوب می‌شود، این موضوع که در دنیا از مراکز علمی برای سلول‌درمانی بیماران استفاده می‌شود، صحت ندارد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه علم سلول‌ درمانی انجام شده است تا ما از رقبایمان‌ در منطقه و حتی در دنیا عقب نمانیم، گفت:  سلول درمانی در نوع خودش بی نظیر است و فرصتی برای دانشمندان ایجاد می‌کند تا ظرف‌ 2 دهه آینده از خدمات آن بهره مند شویم و از خروج ارز و ثروت کشور جلوگیری شود.

وی در خصوص کشتار فلسطینیان‌ ادامه داد: امروزه کشتار فلسطینیان‌ یکی از مشکلات بزرگ جهان است که در اثر غفلت‌ و بی‌ تفاوتی‌ سیاست‌مداران پیش آمده است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: مسائلی که در کشور فلسطین  اتفاق می‌افتد، کم نظیر است، ایران طی نامه‌ای  به سازمان بهداشت جهانی آمادگی خود برای کمک در  حوزه بهداشت و درمان  به مردم فلسطین را اعلام کرده است.

هاشمی افزود: ما آمادگی داریم به لبنان، سوریه، فلسطین و هر نقطه از دنیا که نیاز به کمک است، نیرو اعزام کنیم اما در مواردی چون فلسطین راه‌ها برای کمک بسته است.

وی یادآور شد: مجامع بین‌المللی و کانون‌ها که مسئولیت اصلی مراقبت از جان انسان‌ها را بر عهده دارند، باید اثرگذار باشند و من متأسفم‌ که در قرن بیست و یکم سیاست‌گذاران جهان نسبت به جان انسان‌ها و بخصوص مسلمانان و جامعه اسلامی بی تفاوت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای بی‌تفاوتی سیاست‌گذاران جهان نسبت به سلامت مسلمانان متأسفم/ مجامع بین‌المللی به موضوع فلسطین ورود کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..