تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورافکن: اگر باشگاه استقلال اجازه دهد به اروپا می روم/ بی احترامی به قلعه نویی درست نبود

نورافکن: اگر باشگاه استقلال اجازه دهد به اروپا می روم/ بی احترامی به قلعه نویی درست نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید نورافکن درباره برتری استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر توانستیم بازی مهمی را مقابل ۸۰ هزار هوادارمان ببریم. بازی نفسگیری بود اما توانستیم با تمرکز از سد ذوب آهن بگذریم. مطمئنم این نتایج را با نفرات جدیدی که استقلال جذب می کند، ادامه می دهیم.

او درباره اینکه آیا این اخرین بازی اش برای استقلال بوده است، گفت: فکر می کنم اگر باشگاه استقلال به من اجازه انتقال دهد می توانم به اروپا بروم. امیدوارم باشگاه کمکم کند و بتوانم بهترین عملکرد را در اروپا داشته باشم و پس از پنج یا شش سال به استقلال بازگردم.

نورافکن درمورد تاثیر حواشی دیدار رفت استقلال و ذوب آهن در افزایش انگیزه بازیکنان آبی پوش تصریح کرد: هرچند ما این بازی را سه بر یک بردیم اما امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بوده و برای من و هواداران زحمت کشیده است. حرف هایی که علیه او زده شد درست نبود اما خدا را شکر می کنم توانستیم ذوب آهن را ببریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره مقصد بعدی اش اظهار داشت: دو تا سه پیشنهاد از اروپا دارم و امیدوارم باشگاه استقلال کمک کند تا به خوبی و خوشی از هواداران دل بکنم.

انتهای پیام/

اظهارات امید نورافکن پس از بازی استقلال و ذوب آهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورافکن: اگر باشگاه استقلال اجازه دهد به اروپا می روم/ بی احترامی به قلعه نویی درست نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..