تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدری: حق هوادار استقلال این است که تیمش همیشه بالا باشد/ از برگزاری دربی در آسیا استقبال می‌کنیم

حیدری: حق هوادار استقلال اینست که تیمش همیشه بالا باشد/ از برگزاری دربی در آسیا استقبال می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری درباره برتری استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: می دانستیم بازی سختی داریم اما فکر می کنم در اصفهان هم مستحق باخت نبودیم. هواداران و بازیکنان استقلال این موضوع را می دانستند و امشب ابتدا می خواستیم گل نخوریم و در دقایق ابتدایی یک گل بزنیم.

او ادامه داد: گل اول را زمان خوبی به ثمر رساندیم. تیام گل دوم را استثنایی زد و من که پشتش بودم فکر کردم قصد ارسال سانتر دارد. باور نمی کردم آن ضربه به کنج دروازه ذوب آهن برود.

حیدری خاطرنشان کرد: باید از رضا افتخاری تشکر ویژه ای کنم که از ابتدای حضورش در استقلال بسیاری از بدهی های انباشته باشگاه را پرداخت و بازیکنان خوبی مانند تیام را جذب کرد. مامه تیام بازیکنی حرفه ای است که به استقلال کمک کرد.

او با اشاره به حمایت هواداران از استقلال گفت: دست تک تک هواداران را می بوسیم چراکه اگر آنها در ورزشگاه نبودند نمی توانستیم ذوب آهن را ببریم. هواداران سنگ تمام گذاشتند. پس از قهرمانی در جام حذفی همه گفتند حق استقلال بیش از این هاست. خوشبختانه به جمع هشت تیم آسیا که حق هوادارانمان است رسیدیم.

حیدری افزود: سال سختی داشتیم چراکه بد شروع کردیم و تمام هواداران ناراحت بودند اما در نیم فصل دوم وضعیتمان خیلی خوب شد.‌هم در لیگ نتایج خوبی گرفتیم و هم در جام حذفی قهرمان شدیم اما سرآمد تمام این نتایج صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود.

او درباره انتقاد مهدی رحمتی از امیر قلعه نویی پس از رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان ذوب آهن اظهار داشت: فکر می کردیم بازیکنان ذوب آهن توپ را به ما می دهند. هرچند این تیم احتیاج به گل داشت اما فوتبال بازی جوانمردانه ای است. خود ذوبی ها هم از آن حرکت پشیمان هستند و اگر آن توپ گل می شد هواداران آنها را نمی بخشیدند.

مدافع تیم استقلال درمورد فحاشی هواداران این تیم به امیر قلعه نویی اظهار داشت:قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده است اما به به هر حال در فوتبال این مسائل طبیعی است. همانگونه که یک روز هواداران یک مربی را تشویق می کنند یک روز هم درگیری هایی به وجود می آید. به هر حال همه از خانواده استقلال هستیم.

او افزود: مهم اینست که هوادارانمان را بالا بردیم و آنها حقشان است که بالا باشند. هوادار هیچ وقت نمی پذیرد که استقلال پایین باشد. دست تک تک تماشاگران را می بوسم که از ما حمایت کردند.

حیدری درباره مرگ جی لوید ساموئل، مدافع سابق استقلال بیان کرد: این خبر واقعا تلخ بود چراکه ساموئل از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ استقلال بود. از این موضوع بسیار ناراحت شدیم اما به دلیل اینکه پیش از بازی متوجه مرگ ساموئل شدیم، نمی توانستیم کاری انجام بدهیم.

او درمورد برگزاری دربی احتمالی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۱۰۰ درصد از این بازی استقبال می کنیم چراکه دربی همیشه در ایران مهم بوده و در آسیا هم مهم است. بدون شک با هدایت وینفرد شفر می توانیم بیش از این بالا برویم و سال بعد قهرمانی آسیا را کسب کنیم. دیدار استقلال و پرسپولیس بزرگ ترین بازی ایران است و حساسیت آن در لیگ قهرمانان ۲ برابر است.

انتهای پیام/

اظهارات خسرو حیدری پس از دیدار استقلال و ذوب آهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدری: حق هوادار استقلال این است که تیمش همیشه بالا باشد/ از برگزاری دربی در آسیا استقبال می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..