تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رجب زاده: داور ترسیده بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رجب زاده گفت :خسته نباشید و خداقوت به همه می گویم. هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و تيم ما شرايط خوبى داشت. به نسبت بازی اصفهان توانستیم بازی بسیار بهتری به نمایش بگذاریم و فکر می کنم مستحق باخت نبودیم.

او درباره قضاوت داور بازى بيان كرد : داوری این دیدار یکی از ضعیف ترین قضاوت هایی بود که من در عمرم دیدم. حداقل باید یکی دو بازیکن استقلال اخراج می شد چرا که بازیکنان ما را بدجور زدند. به نظر من داور امروز کاملا ترسیده بود.

او افزود: با تمام احترامی که برای استقلال و هواداران اين تيم قائل هستم اما باید بگویم داور بازى ترسيده بود و برای قضاوت بهتر بود یک داور از شرق آسیا حضور پیدا می کرد.

رجب زاده درباره تشکر شفر از داوری این دیدار نیز گفت: در هر صورت تيمش برده و باید از داوری تشکر کند.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی رجب زاده پس از بازی استقلال و ذوب آهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رجب زاده: داور ترسیده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..