تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین روز فعالیت مدارس چه روزی است؟

آخرین روز فعالیت مدارس چه روزی است؟به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نجات بهرامی معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:  اصل بر برگزاری کلیه جلسات آموزشی بر اساس مصوبات شورای عالی است و در صورتی که برنامه‌های درسی اجرا شده و به اتمام رسیده باشد مدیران می‌توانند در خصوص حضور دانش آموزان با انعطاف تصمیم گیری کنند.

معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته امتحانات در برخی پایه‌های ابتدایی مانند پایه ششم به خردادماه کشیده می‌شود که بدیهی است دانش‌آموزان این پایه‌ها باید برای انجام امتحانات در مدرسه حضور یابند.

بهرامی یادآور شد: در سایر مقاطع تحصیلی غیر از دوره ابتدایی، دانش آموزان تا پایان امتحانات و اتمام برنامه‌های آموزشی در مدرسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

آخرین روز سال تحصیلی کی است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین روز فعالیت مدارس چه روزی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..