تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند!

پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند است که تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون دستگاه از نسخه‌های گوناگون گوشی‌های آیفون طی ۱۰ سال اخیر فروخته و در دسترس کاربران قرار داده است.

حال " جین مانستر " یکی از تحلیل‌گران سرشناس شرکت اپل گزارشی منتشر کرده و طی آن این موضوع را ذکر کرده است که عمده سود شرکت اپل در دو سال آینده یعنی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ احتمالا از فعالیت‌های جانبی فارغ از فروش محصولات آیفون خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که با این‌ حال احتمال افت فروش گوشی‌های آیفون با توجه به موفقیت‌های چشمگیری که اپل در این عرصه کسب کرده است، بسیار پایین است.

با این حساب، جین مانستر تعداد آیفون‌هایی که احتمالا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به فروش ‌می‌رسند را چیزی بالغ بر ۲۲۰ میلیون نسخه پیش‌بینی کرد.

گفتنی است؛ اگر پیش‌بینی مانستر از تعداد فروش گوشی‌های آیفون به واقعیت بپیوندد، شرکت اپل تا پیش از سال ۲۰۲۰ به رکورد بی‌سابقه فروش ۱ میلیارد نسخه گوشی در جهان دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی‌ها از احتمال فروش ۲۲۰ میلیون آیفون در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خبر می‌دهند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..