تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه دیپلماسی کشور در مورد محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس فعال تر عمل کند

ساعت: 18:12 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363046

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی کشور برای محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس باید فعال تر عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت و گو با اروم نیوز اظهار کرد: با توجه به جایگاهی که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان امت اسلامی دارد، باید در برابر اقدام آمریکا عکس العملی شدیدی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: البته بخش های مختلفی در نظام وجود دارد که هر یک باید واکنش مقتضی به این طرح نشان دهند و البته در این میان و وظیفه حزب اللهیان سنگین تر است بخصوص که امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمان آتش به اختیار را نیز صادر فرموده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: رسانه ها نیز می توانند با انعکاس جنایات صهیونیست ها در حق ملت مظلوم فلسطین و تبیین مساله، نقش بسیار موثری در این خصوص ایفا کنند.

وی ابراز داشت: البته ملت ایران موضع انقلابی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و صدای حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به گوش آنان خواهند رساند اما در این میان دستگاه دیپلماسی نیز باید فعال تر از این ها ظاهر شود.

حجت الاسلام دیرباز در ادامه گفت: نباید تمام توان و توجه دستگاه دیپلماسی کشور صرف برجام شود و باید این توان صرف سایر ابعاد دیپلماسی نیز بشود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چند وقت قبل نیز جنایت وسیعی از جانب صهیونیست ها رخ داد و آنان با تیراندازی مستقیم شمار زیادی از مردم فلسطین را به شهادت رساندند یا زخمی کردند که انتظار می رفت مسئولین وزارت خارجه با اعلام موضع جدی تر و طرح شکایت در مجامع بین المللی نسبت به این جنایت واکنش قاطع تری نشان می دادند که ان شاالله از این پس شاهد اقداماتی جدی تر باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه دیپلماسی کشور در مورد محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس فعال تر عمل کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..