تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال کم آب ترین و خشکسال ترین ایام را تجربه خواهیم کرد / مبلّیغن بحران کم آبی را به مردم گوشزد کنند

ساعت: 19:25 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363149

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: ما امسال کم آب ترین و خشک سال ترین سال را در پیش رو داریم و بحران کمبود آب جدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ مهدی شکیبافر صبح امروز در جمع مبلّغین استان اظهار کرد: استان گلستان با توجه به منطقه جغرافیایی که دارد آنطوری که مشاهده می شود شاید گفته شود که استان کم آبی نیست، ولی در عین حال در برخی از شهرستان های ما همه ساله بحران کم آبی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تصریح کرد: ما امسال کم آب ترین و خشک سال ترین سال را در پیش رو داریم این در صورتی است که کل کشور ایران با کم آبی دست و پنجه نرم می کنند.

شکیبا فر ادامه داد: امروز اگر می گوییم کم آب هستیم در یک مصداق واضح باید بگوییم حجم آب کره زمین از زمان حضرت آدم تا به حال چندان تغییری نکرده ولی در عین حال جمعیت ما بسیار بالا رفته است.

وی با بیان اینکه امروزه ۹۷ درصد آب جهان شور و فقط ۳ درصد آن شیرین است خاطر نشان کرد: گلستان از استانهایی است که با بحران آن روبرو است و مبلّغین باید قسمتی از موعظه ها را باید به صرفه جویی از آب ارتباط دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در پایان گفت: باید صرفه جویی در مصرف آب همگانی شود و مبلّغین ما در ۳۰ شب ماه رمضان مردم را به صرفه جویی راهنمایی کنند تا بحران بی آبی استان ما و کشور ما را تهدید نکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال کم آب ترین و خشکسال ترین ایام را تجربه خواهیم کرد / مبلّیغن بحران کم آبی را به مردم گوشزد کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..