تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ویژه بارسلونا برای خداحافظی اینیستا (عکس)

آندرس اینیستا، کاپیتان باتجربه بارسلونا این هفته برای آخرین بار با لباس بارسلونا در میادین حضور خواهد یافت.

به گزارش شما نیوز ، اینیستا چند هفته قبل به طور رسمی اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و با توجه به اینکه علاقه ای ندارد مقابل تیم سابق خود بازی کند، احتمالا به آسیا مهاجرت خواهد کرد.

 

پس با این حساب دیدار لالیگایی این هفته بارسلونا برابر رئال سوسیداد، آخرین حضور سن آندرس با لباس بلوگرانا خواهد بود و به همین دلیل باشگاه بارسلونا طرحی جالب را برای خداحافظی او طراحی کرده است.

 

در این طرح از لباس بارسلونا، عدد 8 به شکل افقی حک شده که نمایانگر علامت بی نهایت و به معنای رابطه عمیق و همیشگی اینیستا و باشگاه بارسلوناست تا اینگونه از کاپیتان 33 ساله خود تجلیل کرده باشد. اینیستا اولین بار در اکتبر سال 2002 برای آبی اناری ها بازی کرده و نقش مهمی در نتایج درخشان بارسلونا در 16 سال اخیر ایفا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ویژه بارسلونا برای خداحافظی اینیستا (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..