تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسِ آسیایی؛ تیم اولین‌ها!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز گذشته با پیروزی مقابل الجزیره، جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.

به گزارش شما نیوز ، این اتفاق سبب شد تا پرسپولیس اولین تیم ایرانی صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی آسیا باشد. این اتفاق در حالی رخ داد که امشب نیز از بین استقلال یا ذوب آهن یک تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود خواهد کرد تا فوتبال ایران، 2 نماینده در این مرحله داشته باشد.

فصل پیش نیز سرخپوشان پایتخت به عنوان اولین و البته تنها نماینده ایران به یک چهارم نهایی صعود کردند و در آن جا با پیروزی برابر الاهلی، به نیمه نهایی رسیدند.

نکته جالب این که پرسپولیس در مرحله گروهی نیز اولین تیم ایرانی بود که جواز حضور در مرحله ناک اوت یا حذفی را به دست آورد و این دستاورد، برای برانکو ایوانکوویچ و تیمش بسیار مهم خواهد بود.

حال باید دید قرعه کشی یک چهارم نهایی به چه شکل خواهد بود و آیا آن جا هم پرسپولیسی ها فرصت تکرار روند صعود به عنوان اولین تیم ایرانی را خواهند داشت یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسِ آسیایی؛ تیم اولین‌ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..