تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل وان، نسخه ارزان تر سرویس ذخیره ابری گوگل درایو معرفی شد

گوگل شب گذشته سرویس جدیدی را با عنوان گوگل وان معرفی کرد که در واقع یک سرویس ذخیره‌ی ابری با تعرفه‌هایی ارزان‌تر از گوگل درایو است.

گوگل در سیاست‌های ارائه‌ی سرویس ذخیره‌ی ابری خود تغییراتی اعمال کرده و در همین راستا شب گذشته سرویس ذخیره‌ی ابری جدیدی را با نام گوگل وان رونمایی کرد. سرویس ذخیره‌ی ابری جدید، گوگل وان نام داشته و تعرفه‌های آن بسیار کمتر از سرویس گوگل درایو است.

براساس اطلاعات ارائه شده، می‌توان ماهانه با پرداخت ۲.۹۹ دلار، ۲۰۰ گیگابایت فضا را در سرویس گوگل وان در اختیار گرفت. همچنین باید به تعرفه‌ی سرویس ۲ ترابایتی در گوگل وان اشاره کرد که تنها ۹.۹۹ دلار است. کاربران باید برای سرویس ۲ ترابایتی خود ماهانه ۱۹.۹۹ دلار در گوگل درایو پرداخت کنند. البته در این بین شماری از سرویس‌ها نیز در گوگل وان نیستند که از جمله‌ی آن باید به سرویس یک ترابایت در هر ماه اشاره کرد که در گوگل درایو تعرفه‌ای ۹.۹۹ دلاری دارد.

در واقع گوگل تعرفه‌های ارزان قیمت خود را در قالب سرویس گوگل وان ارائه می‌کند، حال آنکه سرویس‌ گوگل درایو همچنان به قوت خود باقی است و کاربران می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های سرویس گوگل وان باید به پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی گوگل از این سرویس در طول ۷ روز هفته اشاره کرد. این پشتیبانی حتی برای ارزان‌ترین سرویس نیز که شامل حافظه‌ی ۱۰۰ گیگابایتی در ازای مبلغ ۱.۹۹ دلار در ماه است نیز ارائه می‌شود.

گوگل وان نیز همچون گوگل درایو دارای سرویس رایگان نیز می‌شود. افرادی که تمایل دارند تا از سرویس رایگان گوگل وان استفاده کنند، می‌توانند با ثبت نام اولیه در این سیستم، از فضای ۱۵ گیگابایتی رایگان ذخیره‌سازی استفاده کنند.

گوگل وان نه‌تنها سرویسی ارزان‌تر از گوگل درایو است، بلکه از نظر قیمت می‌تواند رقیبی جدی برای مایکروسافت و سرویس‌های ارائه‌ شده‌ی وان‌درایو باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل وان، نسخه ارزان تر سرویس ذخیره ابری گوگل درایو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..