تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نرخ زولبیا و بامیه در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با اشاره به قیمت اعلام شده زولبیا و بامیه در قم ابراز داشت: قیمت برای زولبیا ممتاز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

وی در ادامه قیمت زولبیا درجه یک را ۱۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت زولبیا درجه ۲ هم ۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: برخی از مراکز زیرزمینی در ماه رمضان اقدام به تولید زولبیا و بامیه غیربهداشتی می‌کنند و برخی از مراکز هم به شکل غیر مجاز این تولیدات را به فروش می‌رسانند که این امر می‌طلبد تا نظارت‌های بهداشتی بیشتری از سوی نهادهای مرتبط صورت گیرد.

رئیس اتحادیه قناد و شیرینی‌پز استان قم ضمن تأکید بر لزوم خرید زولبیا و بامیه از شیرینی فروشی‌ها ابراز داشت: متأسفانه در ماه مبارک رمضان برخی از سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها و مراکز دیگر اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کنند که غیر بهداشتی است.

انتهای پیام/الف

قیمت برای زولبیا ممتاز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نرخ زولبیا و بامیه در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..