تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای زکات در روستاها راه اندازی شده است/ برنامه ای ۵ ساله برای ریشه کنی فقر در روستاها داریم

ساعت: 15:15 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363063

رئیس شورای زکات آذربایجان غربی گفت: برنامه ای ۵ ساله برای ریشه کنی فقر در روستاها داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام جابر شوقی صبح امروز در همایش ستاد زکات پلدشت که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه اول آذربایجان غربی در خصوص جمع آوری زکات گفت: آذربایجان غربی برای سومین سال رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده و این دستاورد با همکاری مردم و کلیه اعضای زکات بدست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه زکات جمع آوری شده از مردم طبق قانون و شرع هزینه شده است، تصریح کرد: برنامه ای ۵ ساله طراحی کرده ایم که در آن روستاهایی را مطابق برنامه انتخاب کرده و در آن فعالیت می کنیم، امیدواریم که در پایان برنامه اعلام کنیم که فقیری از لحاظ زکات در آن روستاها نیست.

رییس شورای زکات آذربایجان غربی با اشاره به شورای زکات روستایی اشاره کرده و افزود: شورای زکات روستایی در روستاها راه اندازی شده است که کار جمع آوری و هزینه کرد زکات را در همان روستا انجام می دهند و امیدواریم باقی مانده روستاهای استان هم تا مدت زمان کوتاهی این شورا را تشکیل دهند.

به گفته وی حساب زکات برای روستاها ایجاد شده است و طی چند روز کارت بانکی آن ها تحویل داده می شود.

امام جمعه پلدشت هم در این جلسه با تاکید بر اهمیت زکات گفت: زکات نه تنها از لحاظ شرعی واجب است بلکه خود انسان را پاک کرده و فقر را ریشه کن و منطقه را آباد می کند.

وی تصریح کرد: یکی از شرط های مهم قبولی نماز پرداخت زکات است.

حجت الاسلام وحید طالبی افزود: پلدشت شهرستانی وسیع و دارای پتانسیل فراوان است و اگر بحث زکات به صورت دقیق در منطقه راه اندازی شود هیچ فقیر و نیازمندی باقی نمی ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای زکات در روستاها راه اندازی شده است/ برنامه ای ۵ ساله برای ریشه کنی فقر در روستاها داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..