تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ بیکاری آذربایجان غربی حدود ۲/۲ بالاتر از نرخ کشوری است/۱۲۰هزار نفر بیکار در استان وجود دارد

ساعت: 14:17 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362989

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته نرخ بیکاری در آذربایجان غربی ۱۴/۳ بود که این میزان نسبت به نرخ بیکاری کشور که ۱۲/۱ بود، ۲/۲ بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به نرخ بیکاری در آذربایجان غربی، اظهار کرد: سال گذشته نرخ بیکاری استان ۱۴/۳ بود که این میزان نسبت به نرخ بیکاری کشور که ۱۲/۱  بود، ۲/۲ بیشتر است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در سطح استان حدود ۱۲۰ هزار نفر بیکار وجود دارد که در حدود ۳۵ هزار نفر از آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان، گفت: در این زمینه طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار را که از برنامه های دولت است، در دستور کار داریم.

نقی زاده تصریح کرد: طرح کارورزی در راستای تسهیل ورود فارغ التحصیلان دانشگاهی به بنگاه های اقتصادی مطرح شده و در این راستا، فارغ التحصیل به مدت شش ماه در بنگاه اقتصادی کار کرده و تمام حقوق وی که یک سوم حداقل دستمزد است و بیمه توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این طرح پس از شش ماه چنانچه کارگر و کارفرما برای ادامه اشتغال به توافق رسیدند، کل سهم بیمه کارفرما به مدت دو سال توسط دولت پرداخت می شود.

وی با اشاره به طرح مهارت آموزی در محیط کار، افزود: در این طرح نیز مهارت آموزی، کارگرانی که از تحصیلات بازمانده است در تمام مقاطع تحصیلی تسهیل می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ بیکاری آذربایجان غربی حدود ۲/۲ بالاتر از نرخ کشوری است/۱۲۰هزار نفر بیکار در استان وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..