تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم حمایت مسئولان رغبت نخبگان را برای ادامه کار کاهش می‌دهد

ساعت: 14:15 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362918

دانش بنیان برتر کشور گفت: اگر از نخبگان کشور حمایت نشود این را مطمئن باشید تمام نخبگان کشور از فعالیت های علمی خود دلسرد خواهند شد، و این نیز همان خواسته دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه امروز در آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برنامه ای علمی با حضور محمد سالاری نسب مدیر مجموعه دانش بنیان برتر کشور برگزار کرد.

محمد سالاری نسب با اشاره به عدم حمایت برخی از نخبگان کشور گفت: در کشور ما نیروی نخبه گاه اغلب از حمایت نشدن و گاهی کم اهمیت بودن دلخور هستند که این خودش می تواند در ابعاد گوناگون قابل بحث باشد .

سالاری نسب تصریح کرد: شرکت موج فناوری هوشمند از بدو شروع با هیچی شروع به کار کرد با هزاران عدم حمایت روبرو شدیم ام اگر از نخبگان کشور حمایت نشود این را مطمئن باشید تمام نخبگان کشور از فعالیت های علمی خود دلسرد خواهند شد، و این نیز خواسته دشمن است.

وی افزود: عدم حمایت مسئولان رغبت نخبگان را برای ادامه کار کاهش می‌دهد.

وی درباره شرکت موج فناوری هوشمند گفت: از بدو شروع شرکت دانش بنیان با موانع بزرگ مادی و معنوی روبرو شدیم ولی در هر بار روحیه انقلابی همکاران و مجموعه مانع از دلسردی شده، و با قدرت کامل این راه پرتلاطم را ادامه داده ایم.

دانش بنیان برتر کشور در ادامه با اشاره به زمینه برگشت نحبگان ایرانی در خارج به میهن خود بیان داشت: ایجاد زیر ساخت های حمایتی  که بنیاد نخبگان هم یکی‌از زمینه های بسیار خوب برای شناسایی نخبگان و تعامل با آنها و شنیدن حرف های آنها و فراهم ساختن راهکارهای عملی برای آنها است بنظر من بسیار می‌تواند مهم  باشد. به دیگر سو  تعامل و شنیدن حرف ها و مشکلات نیروی نخبه ،خود در ایجاد تصمیم درست و ایجاد کار عمقی تاثیر بسزایی دارد ومی‌تواند در بازگشت نخبگان به کشور و دلگرم کردن ان‌ها نقش ارزنده‌ای را بازی کند.

محمد سالاری نسب تاکید داشت: بعضی از دانشجویان نخبه به خود باور ندارند، که این مشکل بزرگی برای نخبگان علمی کشور است نباید قافله را ببازیم باور به خود خیلی از مشکلات متعدد را حل خواهد کرد.

سالاری نسب در پایان مراسم  درباره اختراعات این شرکت دانش بنیان برای دانشجویان دانشگاه ارومیه توضیح مختصری داد.

این نخبه علمی کشور قبل از سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه جلسه خصوصی با نخبگان بسیجی دانشگاه ارومیه نیز برگزار کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم حمایت مسئولان رغبت نخبگان را برای ادامه کار کاهش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..