تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان 25 ساله مازندرانی قربانی اشتباه پزشکی

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363124

هنوز خبر جاگذاشتن گاز استریل خانم که 10 سال درد و رنج این اشتباه را به دوش می‌کشید به اتمام نرسید که جوان 25 ساله مازندران دوباره قربانی این اشتباه فاحش پزشکی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، تداوم اشتباه پزشکی این بار دامن جوان 25 ساله مازندرانی را گرفت و بیمار پس از عمل جراحی در مرکز دولتی با تب بالای 40 درجه مواجه شده است.

اقدامات درمانی پس از عمل جراحی به دلیل تب بالای 40 درجه در برنامه کاری قرار گرفته است، نگرانی در خانواده‌‌ای که فرزندش به دلیل ضربات چاقو در خیابان به شدت مجروح شده افزایش پیدا می‌کند.

پزشکان برای علت تب 40 درجه بعد از عمل کنجکاو شدند، نگرانی خانواده دوباره بیشتر شده است، جوانی که در اثر ضربات چاقو به بیمارستان منتقل شده هنوز تحت درمان قرار نگرفته پس از عمل دچار تب می‌شود.

پزشک سونوگراف متوجه باقی‌مانده شی در محل عمل شده است، اقدامات تشخیصی تشدید شد، در نهایت اعلام کرده است که گاز استریل دربدن بیمار جا ماند.

به دلیل خطای فاحش پزشکی بیمار به دیگر مرکز درمانی که عمل جراحی را انجام داده مراجعه نکرده است.

درمان بیماری در مراکز دیگر در حال انجام است و درد و رنج ناشی از بیماری و خطا فاحش پزشکی جوان 25 ساله که یک بار به دلیل ضربات چاقو زیر تیغ جراحی قرار گرفته است دوباره این بار باید برای برداشتن گاز استریل جراحی شود.

از این دست اشتباهات پزشکی به نظر می‌رسد که در حال افزایش است، چند وقت گذشته خبر جاماندن گاز استریل در بدن خانم که 10 سال درد و رنج بیماری ناشی از خطای پزشکی را با خود داشت خبرساز شده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز نسبت به اشتباه رخ داده شده گذشته به رسانه‌ها پاسخ ندادند، تزریق خون اشتباه، تزریق سرم اشتباه و مرگ مادر باردار از جمله خطاهای پزشکی است که رسانه‌ای شده و اقدماتی که برای جلوگیری از این دست اشتباه انجام شده در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

مستندات کافی در اختیار خبرنگار بلاغ در ارتباط با جا گذاشتن گاز استریل قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان 25 ساله مازندرانی قربانی اشتباه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..