تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح تعطیلی ۲۷ مرکز دفن سنتی زباله به ۹ مرکز در مازندران

ساعت: 14:13 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363012

مدیر موسسه پسماند مازندران گفت: اجرای طرح تعطیلی ۲۷ مرکز دفن سنتی زباله به ۹ مرکز، جدی‌ترین برنامه و اولویت شهرداری‌ها در سال ۹۷ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، شیدالله مهدوی صبح امروز در همایش بزرگ زمین پاک در سلمانشهر با بیان اینکه اجرای طرح تعطیلی ۲۷ مرکز دفن سنتی زباله به ۹ مرکز، جدی‌ترین برنامه و اولویت شهرداری‌ها در سال ۹۷ است گفت: طرح توقف تفکیک زباله در مقصد تا پایان امسال در استان اجرایی می‌شود.

وی از تولید روزانه بیش از ۳ هزار تن زباله در این استان خبرداد و افزود: این میزان در ایام تعطیلات به ۲ تا ۳ برابر می‌رسد.

مدیر موسسه پسماند مازندران راهکار‌های خروج از مشکلات حوزه پسماند را، فرهنگ سازی و آموزش طرح تفکیک زباله از مبداء، ایجاد مدیریت یکپارچه برای ساماندهی مدیریت پسماند‌های شهری، روستایی، گسترش کارخانه‌های کمپوست برای تولید کود و برق و امکانات تشویقی اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح تعطیلی ۲۷ مرکز دفن سنتی زباله به ۹ مرکز در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..