تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوی کشتی گیر بجنوردی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد

ساعت: 13:11 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363050

نایب رییس هیات کشتی خراسان شمالی از کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی توسط محدثه حق پناه، بانوی بجنوردی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مهناز حمیدی، نایب رییس هیات کشتی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات کشتی کلاسیک عمومی بانوان یکشنبه 23 اردیبهشت در خانه کشتی محمد بنا، مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 77 کشتی گیر از 21 استان در 5 دور و با انجام 105 کشتی برگزار شد.

 

حمیدی اضافه کرد: نفرات برتر در رده های اول تا چهارم این رقابت ها مجوز حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی را  به دست آوردند.

 

نائب رئیس هیئت کشتی استان عنوان کرد: حمیده شرافتی در وزن 50 کیلوگرم، محدثه حق پناه در وزن 70 کیلوگرم و زینب شجاع در وزن 75 کیلوگرم افراد اعزامی از خراسان شمالی بودند.

 

حمیدی افزود: خانم ها حق پناه و شرافتی به ترتیب در جایگاه چهارم و پنج قرار گرفتند که محدثه حق پناه جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کرد.

 

وی بیان کرد: تیم خراسان شمالی با مربی و سرپرستی سحر کریمیان در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوی کشتی گیر بجنوردی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..