تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادکست | هرکس می‎خواهد پرچم آتش بزند، برود بیرون از صحن مجلس این کار را بکند

پادکست | هرکس می‎خواهد پرچم آتش بزند، برود بیرون از صحن مجلس این کار را بکند

چند رسانه‌ای > صدا - مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینک پرچم هر کشور نشانه هویت ملت آن کشور است، گفت: رهبری هم گفتند که با ملت آمریکا مخالف نیستیم بلکه با هیات حاکمیت آن کشور مخالفیم.

به گزارش خبرآنلاین این نماینده تهران با تاکید بر اینکه اعتراضش در به آتش کشیدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس، از روی ترس نبوده و شجاعانه علیه آمریکا شعار می دهد، ادامه داد: آقایان به نام مجلس کاری انجام ندهند و اگر می خواهند پرچم آتش بزنند، بروند بیرون مجلس آن را آتش بزنند.

6161

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادکست | هرکس می‎خواهد پرچم آتش بزند، برود بیرون از صحن مجلس این کار را بکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..