تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنیعی فر: فصل آینده جزو ۷ تیم اول لیگ هستیم

خبرگزاری فارس: فرهاد صنیعی‌فردر خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای نساجی در لیگ برتر دارند گفت:ما با کادر فنی در ارتباط هستیم و البته برنامه‌هایمان را طی روزهای ‌آینده جمع بندی خواهیم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال بازسازی است گفت: ورزشگاه در دست بازسازی است و چند روز پیش هم وزیر محترم ورزش و جوانان در قائمشهر حضور پیدا کرد و برای تجهیز ورزشگاه وطنی بودجه خوبی اختصاص داد.به هر حال همه پیگیر ورزشگاه وطنی هستند و اگر قرار باشد حداقل یک تیم حرفه‌ای را وارد مسابقات کنیم همه باید دست به دست هم بدهند تا نساجی در لیگ برتر موفق شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص اینکه چه برنامه‌ای تدارک دیده تا تیمش در لیگ برتر تفکر آسانسورگونه داشته باشد گفت: اگر قرار باشد با تفکر زنگ تفریح بودن به مسابقات برویم درست نیست، طی روزهای آینده بعد از جمع بندی کادر فنی و مدیرعامل باشگاه در مورد تیم فصل آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.ما تیم محکمی را روانه مسابقات فصل آینده می‌کنیم و من از حالا نمی‌توانم بگویم اول، دوم یا سوم می‌شویم اما شما شک نکنید برنامه‌ای در پیش داریم که برای فصل آینده جزو 7 تیم اول لیگ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنیعی فر: فصل آینده جزو ۷ تیم اول لیگ هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..