تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقارنسب: کی‌روش به فوتبال داخلی اعتقادی ندارد

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال ایران درباره لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌شوی اظهار داشت: من اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی مسئولیت و اختیار تام را دارد و می‌تواند هر بازیکنی را دعوت کند و به هر روشی که دوست دارد بازی کنند. کی‌روش تفکراتی دارد و این افکار را بیش از 2 سال است که به همه اعلام کرده است،او به فوتبال داخلی ایران اعتقادی ندارد و فکر می‌کند بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند توانمندی لازم را ندارند، بیشتر به بازیکنانی شاغل در اروپا معتقد است و این موضوع را بارها اعلام کرده است.

وی در ادامه گفت:‌با بعضی نفراتی که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد موافق نیستم، اما بسیاری از بازیکنان که دعوت شدند بازیکنان باکیفیتی هستند و ایرادی نمی‌توان گرفت. اگر بخواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم ممکن است حرف و حدیث‌هایی پیش آید اما باید به تفکرات کی‌روش احترام گذاشت.

ذوالفقار نسبت در پایان با بیان اینکه آیا با این نفرات دعوت شده می‌توانیم نتیجه خوبی در جام جهانی کسب کنیم، گفت:‌اینکه در جام جهانی چه نتیجه کسب خواهیم کرد قابل پیش‌بینی نیست. فوتبال ما توانمندی لازم را دارد و نشان داده در این سال‌ها یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است. جای خوشحالی دارد که سه تیم از ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ آسیا قرار دارند. سال، سال جام جهانی است و همه به دنبال این هستند که بتوانند در این تورنمنت بازی کنند ولی برایم بسیار تعجب برانگیز است که چرا آقای گل لیگ دیده نمی‌شود. ان‌شالله تفکرات سرمربی تیم ملی صحیح باشد تا ایران بتواند نتیجه خوبی کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقارنسب: کی‌روش به فوتبال داخلی اعتقادی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..