تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «سلام بمبئی» به سراغ یانگوم رفت/ بازی لی یونگ آئه در یک فیلم ایرانی

بازگشت یانگوم با « عاشقی در هانوی» به ایرانقربان محمدپور کارگردان و فیلمنامه نویس سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأیید خبر ساخت فیلم جدیدش که محصول مشترک ایران، ویتنام و کره جنوبی است، گفت: از طریق سفیر ایران در کره جنوبی پیگیر مذاکره با لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم هستیم. در صورت توافق، این بازیگر به جمع بازیگران فیلم ما اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد اولیه کار از طرف سفیر ایران در ویتنام ارائه شد و در حال حاضر کار بازدید از لوکیشن های فیلم در این کشور نیز انجام شده است.

محمدپور افزود: هم اکنون فیلمنامه در مرحله اخذ پروانه ساخت قرار دارد و با پنج بازیگر خارجی و سه بازیگر ایرانی مذاکراتی را انجام دادیم که در مرحله عقد قرار داد هستیم.

این کارگردان بیان کرد: این فیلم با نام «عاشقی در هانوی»  به تهیه کنندگی و کارگردانی خودم برای دریافت پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

گفتنی است؛ قربان محمدپور پیش از این کارگردانی فیلم هایی همچون «سلام بمبئی» و «زبان مادری» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

یانگوم بازیگر فیلم ایرانی می‌شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «سلام بمبئی» به سراغ یانگوم رفت/ بازی لی یونگ آئه در یک فیلم ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..