تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستنی با طعم ژامبون

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما فکر می کنید که طعم انواع بستنی ها را چشیده اید با خواندن این خبر شاید کمی به این موضوع شک کنید. یک شرکت بستنی‌سازی در نیوجرسی آمریکا اقدام به تولید بستنی هایی با طعم غیر معمول کرده است که طرفداران این دستر خوشمزه با چشیدن آن با طعمی غیرمنتظره مواجه خواهند شد.

این بستنی در کنار داشتن طعم ژامبون دارای تکه‌هایی از محصولات گوشتی است که البته طعم کارامل آن نیز حفظ شده است. تولیدکننده‌های این مدل بستنی سعی کردند در کنار طعم بسیار شیرین ،طعم شوری را هم با این ترکیب اضافه کنند تا مزه متفاوتی برای دوستداران ایجاد شود.

عجیب ترین طعم بستنی در دنیا


انتهای پیام/

فروش بستنی با طعم ژامبون در نیو جرسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستنی با طعم ژامبون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..