تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی تشریفاتی ترامپ قوی‌تر است یا پویتن؟ +عکس

خودروی تشریفاتی ترامپ قوی‌تر است یا پویتن؟ +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مقایسه لیموزین ساخت کادیلاک دونالد ترامپ و خودروی پروژه کارتژ متعلق به رئیس جمهور روسیه، سوژه ای داغ برای مجله معروف نیوزویک  شد. این مجله خودروی تشریفاتی هر دو شخص سیاسی مذکور را   از ابعاد مختلف بسیار دقیق مورد بررسی قرار داد و نتیجه آن را اعلام کرد.

طبق بررسی‌های انجام‌شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی "Rolls Royce Phantom و Rolls Royce Ghost " است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی تر است. علت این برتری مجهز بودن به موتور "V12" است که از "V8" کادیلاک آمریکایی ترامپ پرقدرت‌تر است.

اما خودروی ترامپ چه ویژگی بارزی دارد؟  در پاسخ به این پرسش باید گفت، ادامه تحقیقات نشان داد تنها مزیت ماشین رئیس جمهور آمریکا یک و نیم تن سنگین تر بودن از خودروی پوتین است.

گفتنی است؛ مطلب منتشر شده توسط این مجله بسیار مورد توجه علاقه‌مندان در زمینه خودرو قرار گرفته است که هر کدام دیدگاه متفاوتی در این باره دارند.

خودروی تشریفاتی ترامپ قوی‌تر است یا پویتن؟ +عکس

بیشتر بخوانید:

لاکچری ترین لیموزین های دنیا +تصاویر

انتهای پیام/

خودروی تشریفاتی ترامپ بهتر است یا پوتین؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی تشریفاتی ترامپ قوی‌تر است یا پویتن؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..