تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش شمار شهدای غزه به ۵۹ نفر

خبرگزاری مهر: روز گذشته مصادف با ۱۴ می سالروز فاجعه تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی که به سالروز نکبت معروف بوده در کنار عملی شدن تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی است.

فلسطینی ها از مدتها قبل خود را برای برگزاری تظاهرات گسترده در این روز آماده می کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی نیز برای رویارویی با معترضان در مناطق مختلف مستقر شده اند.نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوارغزه اعلام کرد که «لیلی انور غندور» نوزاد دختر ۸ ماهه فلسطینی که بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شده بود، بامداد امروز سه شنبه به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، بدین گونه شمار شهدای تظاهرات‌های دیروز دوشنبه به ۵۹ نفر افزایش یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش شمار شهدای غزه به ۵۹ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..