تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست پاپ اسمیر در زنان، چند وقت یکبار؟

پرسش: حدود 4 روز است که سیکل ماهیانه ام عقب افتاده . آزمایش بتا انجام دادم منفی بود .  تا 5 روز قبل ترشحات غلیظ داشتم اما چند روزی است که ترشحاتم خیلی کم ولی به رنگ سبز کمرنگ شده ناگفته نماند که طی این یک ماه چندین بار ناحیه تناسلی بدنم ملتهب شده و خارش می گرفته که با شستشوی ژل بانوان این سوزش از بین رفته و باز مجددا بر میگردد . از رفتن به پزشک زنان هم واهمه دارم . برای درمان چه دارویی و یا چه کاری باید انجام دهم ؟ 27 ساله 6ماهه که متاهل شدم رابطه جنسی ام به ماهی یک یا دوبار میرسد .
پاسخ: چون خارش دارید احتمال زیاد عفونت قارچی دارید که می توانید از پماد واژینال کلوتریمازول و پماد تریومسینولون ان ان استفاده کنید. هر شب قبل از خواب یکی از آنها را مصرف کنید. تا 10 روز. اگر ترشحات بسیار بد بو است ممکن است باکتریایی باشد که نیاز است از پماد مترونیدازوال استفاده شود.
زنان باید بعد از ازدواج هرسال پاپ اسمیر بدهند. اگر پاپ اسمیر مشکلی نداشت هرسه سال انجام می شود.
نگران عقب افتادن پریود نباشید. بعد از ازدواج کمی پریود ها نامنظم می شوند که در صورتی که حاملگی رد شود بیشتر می توان به عوامل استرسی ارتباط داد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست پاپ اسمیر در زنان، چند وقت یکبار؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..