تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی مراسم جزءخوانی قرآن به همت مؤسسه «منهج‌الحیات» بندرلنگه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مراسم جزء‌خوانی قرآن از سوی مؤسسه منهج‌الحیات شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود.

منصور حسونی، مدیر مؤسسه قرآنی منهج‌الحیات بندر کنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم از سوی این مؤسسه برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه این محفل نورانی در مسجد کویتی بالایی برپا می‌شود، عنوان کرد: این مراسم با اجرای قاریان مؤسسه و همچنین قاریان برجسته و ممتاز استانی پس از اقامه نماز ظهر و جمعه‌ها پس از اقامه نماز عصر برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، شعبه مرکزی در بندرکنگ، میدان انقلاب، پشت گلزار شهدای گمنام و شعبه دوم مؤسسه در بندر کنگ، خیابان شهید سعدانی، دارالقرآن منطقه قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 07644235418 تماس بگیرند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی مراسم جزءخوانی قرآن به همت مؤسسه «منهج‌الحیات» بندرلنگه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..