تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش "قطره قطره آب، لحظه لح&a

بانه

اولین همایش "قطره قطره آب، لحظه لحظه" زندگی در شهرستان بانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستــــان، فرماندار بانه در این همایش با اشاره به اهمیت آموزش صرفه جویی، گفت: اگرچه امسال شاهد بارش‌های خوبی بودیم، امّا به دلیل اینکه آب‌های بانه سطحی و جاری است نیاز است مردم توجه ویژه‌ای به صرف جویی داشته باشند تا با مشکل کم آبی مواجه نشویم.همایش
محمّد فلاحی، افزود: سرانه مصرف روزانه آب در بانه ۲۱۵ لیتر است که نسبت به استاندارد جهانی ۱۳۰ تا ۱۵۰ لیتر بیشتر است و باید مصرف آب بهینه شود.
دبیر اجرایی همایش هم هدف از برگزاری این همایش را آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت همگانی در صرفه جویی و مصرف بهینه آب، مدیریت منابع آبی و راهکار‌های جلوگیری از هدر رفت آب را عنوان کرد.
کاوه سمیعی افزود: یک هزار و ۷۳۲ اثر نقاشی، انشاءنویسی، عکس، پوستر، روزنامه دیواری، پژوهش و پرسش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد از ۴۰ اثر برتر تقدیر شد.
وی همچنین گفت: نمایشگاهی هم از آثار برگزیده در نگارخانه ارشاد اسلامی شهرستان بانه تا ۲۸ اردیبهشت دایر خواهد بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش "قطره قطره آب، لحظه لح&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..