تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی

آبادان

دومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ بزرگی نیا معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه آبادان گفت: توجه به فرهنگ سازی در زمینه دومین نشست شورای سلامت و امنیت غذاییسلامت و امنیت غذایی یکی از مهمترین شاخصه های زندگی سالم است که همه دستگاهها موظفند در گسترش این فرهنگ همکاری لازم را انجام دهند .

رییس مرکز بهداشت آبادان نیز با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما خواستار همکاری دستگاههای مربوطه برای آهک پاشی و لایروبی جوی های شهری و روستایی شد .

بهمئی همچنین بر لزوم برگزاری کلاسهای آموزشی نحوه زندگی سالم در حوزه های مختلف از جمله فرزند آوری سالم ، جلوگیری از انتقال بیماریهایی مثل ایدز و جلوگیری از مبتلا شدن به دیابت تاکید کرد.

او همچنین خواستار در نظر گرفتن دو ساختمان برای تاسیس مرکز آموزش خانواده مخصوص نگهداری ، کنترل و مراقبت از  بانوان و آقایان مبتلا به بیماری هایی مثل اچ آی وی شد.

در این نشست مقرر شد بخشداران  لیست روستاها را برای آهک پاشی به مرکز بهداشت ارائه دهند، روند نظارت و کنترل امنیت غذایی در رستورانها و مراکز عرضه مواد غذایی افزایش یابد و طرح جمع آوری و عقیم سازی سگ های ولگرد به زود اجرایی شود .

بررسی وضعیت دست فروشان عرضه مواد غذایی در سطح شهر ، بررسی و پیگیری ورود گرازها به سمت بیمارستان هفده شهریور، بررسی جابجایی بازار جمعه و برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب بازار ماهی فروشها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..