تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه+ تصویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وبسایت اتاوا سیتیزن، به دنبال افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی و در پی آن اعتراضات گسترده فلسطینیان در نوار غزه، فلسطینی‌های ساکن اتاوا، پایتخت کانادا در این شهر تظاهرات کردند.

این گروه های فلسطینی در امتداد خیابان اصلی اتاوا –که ساختمان سفارت آمریکا در آنجا قرار دارد--تظاهرات برگزار کردند تا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و سران دیگر کشورهای جهان بگویند که تصمیم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی با قوانین بین المللی مغایرت دارد.

«جمال حامد»، رئیس سازمان «کانادایی های فلسطینی-عربی» اعلام کرد: ما اینجا هستیم که به ترامپ بگوییم کاری که می کند خلاف قوانین بین المللی است. قدس سرزمین فلسطینیان است و بر اساس قوانین بین المللی، قدس باید تا زمانی که هر دو طرف با تقسیم آن به دو کشور موافقت کنند، بر اساس قوانین بین المللی کنترل شود و تا آن زمان هیچ کشور دیگری نباید اجازه انتقال سفارت خود را به قدس داشته باشد و یا آن را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد.

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه+ تصاویر

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه+ تصویر

یکی از تظاهرکنندگان که در 19 سال گذشته در کانادا اقامت داشته است گفت بسیار نگران بستگان خود در فلسطین است. او در این خصوص گفت: با یکی از بستگانم تلفنی گفتگو کردم و متوجه شدم او در این حادثه مرگبار زخمی شده است.

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه+ تصویر

این نخستین بار است که پس از 70 سال قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته می شود؛ اما این اقدام آمریکا خشم فلسطینیان سراسر جهان را برانگیخت و حتی سران کشورهای مختلف این اقدام را محکوم کردند.

روز گذشته همزمان با افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی و روز نکبت (اشغال فلسطین بدست نیروهای رژیم صهیونیستی)، تظاهرات گسترده ای از سوی فلسطینیان در نوار غزه برگزار شد. در این تظاهرات، تاکنون دست کم 59 فلسطینی شهید و بیش از 2500 نفر مجروح شدند. روز گذشته مرگبارترین روز در نوار غزه از سال 2014 شناخته شد.

این درحالی است که آمریکا به جای محکوم کردن این درگیری ها، در اظهاراتی بی اساس مدعی شده است که حماس مسئول وقوع این تنشها در نوار غزه است.

در مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا و همسرش «جرد کوشنر» هم حضور داشتند. جرد کوشنر در حالی در سخنرانی خود در این مراسم افتتاحیه صحبت از صلح به میان آورد که همزمان در نوار غزه، تعداد زیادی از جوانان فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

تظاهرات در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در کانادا در اعتراض به کشتار فلسطینیان در نوار غزه+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..