تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تسریع در ارائه لایحه افزایش تعداد نمایندگان

ضرورت تسریع در ارائه لایحه افزایش تعداد نمایندگانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: لازم است دولت هرچه سریع‌تر لایحه افزایش 40 کرسی به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را ارائه دهد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به وضعیت فرهنگیان، گفت: پیشنهاد می‌شود دولت لایحه مساوی بودن حقوق را برای کلیه کسانی که از بیت المال حقوق می‌گیرند، بر مبنای حقوق فرهنگیان ارائه کند تا در مجلس تصویب شود و از این طریق دولت و مجلس عملا ثابت کنند که فرهنگیان جایگاه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تسریع در ارائه لایحه افزایش تعداد نمایندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..