تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 572 درصدی صادرات سیب در فروردین سال 97

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی :

افزایش 572 درصدی صادرات سیب در فروردین سال 97به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدعلی امیرفخریان گفت: در این مدت محصول سیب به رتبه دوم اقلام عمده صادراتی استان بعد از صادرات زعفران در بسته بندی بیش از 30 گرمی رسیده است .

وی افزود: در مدت ذکر شده 23 هزار تن سیب به ارزش بیش از 9 میلیون دلار به کشورهای هدف استان صادر شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل 5 هزار تن به ارزش یک میلیون و 405 هزار دلار بوده است .

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : در همین مدت صادرات زعفران در بسته بندی بیش از 30 گرم با افزایش 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 10/7  میلیون دلار رسیده و رتبه اول اقلام صادراتی استان را به خود اختصاص داده است .

وی گفت : بعد از زعفران ، سیب تازه ، سایر روغن های سبک ، کف پوش های منگوله باف ، سیب زمینی تازه، پیاز و موسیر، اقلام عمده صادراتی استان می باشند .

انتهای پیام// ف.ح

سیب رتبه دوم اقلام عمده صادراتی استان بعد از صادرات زعفران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 572 درصدی صادرات سیب در فروردین سال 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..