تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش فیلم سینمایی " کوپال " &#

درخشش فیلم سینایی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فیلم سینمایی " کوپال" که در آن بازیگرانی همچون زنده‌یاد لوون هفتوان ، نازنین فراهانی ، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند ، در پنجمین دوره این جشنواره ، به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش آثار سینمای داستانی به نمایش درآمد و توانست جایزه‌ی بهترین فیلم بلند داستانی این دوره از جشنواره را بدست آورد.

جشنواره فیلم Fine Arts، برای فیلم‌های مستقل وخلاقی است که در مورد هنر، هنرمندان و دنیای هنر ساخته می‌شوند و هر ساله در شهر ونیز ایالت کالیفرنیا و در مرکز شهر لس آنجلس به نمایش در می‌آیند.

" کوپال " قصه‌ی یک تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالش غریبی در زندگی‌اش می‌شود. این فیلم در شهرستان سبزوار فیلمبرداری شد و تاکنون در بخش مسابقه‌ی بیش از 40 جشنواره‌ی بین‌المللی حضور داشته و 14 جایزه‌ی جهانی را بدست آورده است، این روز‌ها در گروه هنروتجربه در حال اکران می‌باشد و با استقبال خوب علاقمندان این گروه نیز مواجه شده است.

انتهای پیام // ف. م

  کوپال بهترین فیلم جشنواره‌ی هنر‌های زیبای آمریکا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش فیلم سینمایی " کوپال " &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..