تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




16 نفر از مسمومان قارچ سمی به تهران منتقل شدند/حال یکی از مسمومان وخیم اعلام شده است

ساعت: 11:27 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362919

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به مسمومیت 18 نفر در اثر خوردن قارچ سمی گفت: 16 نفر از مسموم شده‌ها به تهران اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به اینکه 18 نفر در شهرستان ماهنشان در اثر خوردن قارچ سمی مسموم شده بودند اظهار کرد: روز گذشته با اعلام مسمومیت 18 نفر ماموران اورژانس به محل مورد نظر در شهرستان ماهنشان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله همه مسمومان به بیمارستان منتقل شدند افزود: امروز 16 نفر از مسمومان به تهران منتقل شدند و دو نفر نیز در بیمارستان آیت‌اله موسوی زنجان بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان بیان کرد: یکی از مسمومان که نوزاد 9 ماهه بوده در بخش مراقب‌های ویژه آی‌سی‌یو بستری است.

وی ابراز کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود اگر اطلاعاتی در خصوص قارچ ندارند از خوردن آنها خودداری کنند و برای تهیه قارچ به بازار مراجعه کنند که از نظر بهداشتی و سالم بودن نیز نظارت می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «16 نفر از مسمومان قارچ سمی به تهران منتقل شدند/حال یکی از مسمومان وخیم اعلام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..