تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری از استاندار مازندران که دل مردم را شاد نکرد

ساعت: 12:58 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1363013

ارائه آمار اگر با واقعیت‌های زندگی مردم تطابق نداشته باشد، تنها در حرف و غیرقابل اعتناء است که نه تنها موجب خشنودی جامعه نمی‌شود که زمینه بی‌اعتمادی را نیز فراهم می‌آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، استاندار مازندران، که در همایش بزرگ سفیران هدایت سربازان ولایت در مصلی ساری سخن می‌گفت، با ارائه آماری اظهار داشت: بر اساس مرکز آمار، میزان بیکاری در استان مازندران کاهش پیدا کرده است.

 
البته اسلامی با اعتراف اینکه بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی مردم مازندران است، همچون آقای رئیس جمهور با بکاربردن فعل "باید"، از سوم شخص مغایب مجهول خواست تا شغل ایجاد کند.

 
وی اظهار داشت: با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود.

 
این خواسته عموم مردم کشور و به‌خصوص مازندران است که خواهان ایجاد بستر اشتغال هستند، اما باید مشخص شود چه کسی و یا چه کسانی باید اقدام به ایجاد بسترهای اشتغال کنند.

 
در قانون اساسی این وظیفه متوجه دولت‌هاست همچنانکه ایجاد زمینه‌های مسکن‌دارشدن مردم و برخورداری از یک زندگی بدون دغدغه نیز بعهده دولت‌ها سپرده شده است.

 
آنچه که موجب حیرت مردم ایران می‌شود، استعمال فعل "باید" از سوی رئیس جمهور و به تبع او از سوی مسئولان و از جمله استاندار مازندران، که خود موظف به انجام این اقدامات هستند، می‌باشد.

 
استفاده از ضمیر فاعل مجهول و مخاطب قرار دادن او، نوعی فراربه‌جلو و شانه خالی‌کردن از مسئولیت و پاسخگونبودن در قبال مسئولیت است.

رئیس جمهور به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور که خزانه کشور و همه درآمدها در اختیار اوست و دارای بیشترین اختیارات است، باید به مطالبات مردم در همه حوزه‌ها پاسخ دهد نه آنکه خود مدعی و مطالبه‌گر باشد. در چنین صورت، هیچ کسی در کشور پاسخگوی مسئولیت و مدیریت خود نخواهد بود و حقوق مردم همواره در معرض نقض و پایمال‌شدن خواهد بود.

 
از انتصاب استاندار مازندران، که در اوایل آبان سال گذشته منصوب شد، بیش از 8ماه می‌گذرد و اسلامی کم‌کم باید در قبال مسئولیت و اجرای برنامه‌های خود پاسخگو باشد.

 
طبیعی است که از دوره گفتار و بیان برنامه‌ها، متعاقب یک دوره صرف وقت برای شناخت استان، به قدر کافی گذشته و حال باید بتدریج نتائج مدیریت آقای اسلامی را ارزیابی کرد.

 
شاید ارائه آمار خوشبینانه در مورد اشتغال به عنوان بزرگ‌ترین معضل مازندران، از همین ناحیه باشد که مردم مازندران کم‌کم در حال ارزیابی استاندار غیربومی خود هستند، که در حرف و کلام مدعی است استان مازندران دارای ارزش‌های والا و ناشکفته است که باید در فرایند مدیریتی هوشمند به سطح قابل قبولی از رفاه و رشد دست یابد.

 
ارائه آمار کاهش بیکاری توسط استاندار قطعاً باید به استناد واقعیت‌هایی باشد که در صحنه عمل با بروز اتفاق خوب رقم خورده باشد؛ وحال آنکه ظرف ماه‌های اخیر واقعه مهمی در موضوع تولید و اشتغال رخ نداده تا موجب کاهش سطح بیکاری شده باشد و یا اثرات این کاهش در سطح جامعه محسوس باشد.

 
امید آنکه جهت‌گیری‌های استاندار مازندران در شکوفایی ظرفیت‌های این استان که از مزیت‌های ویژه آن می‌باشد، آرزوی مازندرانی‌ها در کاهش واقعی بیکاری و رونق اشتغال و تولید محقق شود آنچنانکه زندگی مردم صحت ادعای آقای اسلامی را تائید کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری از استاندار مازندران که دل مردم را شاد نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..