تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه مازندران

ساعت: 10:50 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362913

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رمضان گفت: طرح ضیافت الهی در 300 بقعه و امامزاده شاخص استان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اوقاف مازندران در سال 96 موفق به کسب مقام اول در اجرای برنامه های مصوب سازمان شد.

وی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه دارای برنامه‌های مدون سالانه است؛ افزود: هدف اصلی ما اجرای نیات واقفان خیر اندیش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه معنویت مردم در ماه مبارک رمضان بیشتر می‌شود، اظهار کرد: یکی از فرصت‌هایی که خداوند برای کسب ارزش‌ها و معنویات الهی فراهم کرده تا قدم‌ها مثمر ثمر باشد، ماه مبارک رمضان است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمن در مقابل جوانان و هزینه‌های گزافی که در این زمینه می‌کند، لازم است دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی هدفمند و منظمی داشته باشند تا مردم بتوانند از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند و اگر خواستار تقویت باورهای دینی مردم و ایجاد فضای دینی هستیم بایداز فرصت‌های ماه رمضان به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان و نشاط معنوی در تعطیلات تابستان بیان کرد: در 300 بقعه متبرکه طرح ضیافت الهی اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اولین قدم در این راه را غبار روبی بقاع متبرکه و مساجد اعلام و عنوان کرد: انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی در این طرح از جمله اقدامات طرح ضیافت الهی است.

حیدری برگزاری خیمه معرفت در 30 مکان مذهبی و بقاع متبرکه، ترتیل و تفسیر قرآن کریم، تبیین اصول و مکتب امام راحل و دفاع از اندیشه‌های ناب امام در امامزادگان را از برنامه‌های فرهنگی ضیافت الهی در ماه رمضان نام برد.

وی استفاده از مبلغان حوزه علمیه قم و مازندران را از دیگر اقدامات انجام شده بیان و تصریح کرد: در هفته اکرام ایتام، سبدهای کالا از محل اجرای نیات واقفین در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان از برگزاری نشست صنفی وقف با اصناف مختلف، برگزاری ترتیل قرآن کریم در هر روز و نماز جماعت، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..