تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی بارز شهید مطهری خلق سیره تفکر در جامعه بود

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362864

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان گرگان گفت: ویژگی بارز شهید مطهری خلق سیره تفکر در جامعه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ریاحی درجمع مربیان هادیان سیاسی فعالان عرصه فرهنگی ضمن تجلیل و قدردانی از شخصیت بارز استاد شهید مطهری اظهار کرد: ویژگی بارز این شهید ایجاد تفکر و روش تحلیل درجامعه بوده است.

 وی ضمن قدردانی مربیان بسیجی فعالان فرهنگی تصریح کرد: از همه مربیان ومعلمین درخواست دارم  که سیره عملی استاد مرتضی مطهری که همان خلق تفکر درجامه بود را سر لوحه کار خودشان قرار دهند.

ریاحی افزود: شهید مطهری دین را شکست ناپذیر می دانست و از هجمه های علیه دین وحشت نداشت و حتی اگر خود را در مقام دفاع ناتوان می دید، یقین داشت که خدا به وسیله دیگران دفاع خواهد کرد و دینش را پیروز خواهد نمود.

نمایندگی ولی فقیه ناحیه گرگان یکی از اعتقادات شهید مطهری را دانستن دین حق خواند و متذکر شد: شهید مطهری دین اسلام را دین حق می دانست و یقین داشت که حق ثابت، پایدار، بادوام، برهان پذیر و ماندنی است و پشتوانه دارد و حتی اگر در کوتاه مدت باطل بر آن غلبه یابد و آن را بپوشاند.

در پایان از تعدادی فعالان ومربیان وخادمین راهیان نور دانش آموزی سپاه شهرستان گرگان درجمع فرهنگیان تجلیل به عمل آمد.

ویژگی بارز شهید مطهری خلق سیره تفکر در جامعه بود

ویژگی بارز شهید مطهری خلق سیره تفکر در جامعه بود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی بارز شهید مطهری خلق سیره تفکر در جامعه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..