تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی دستگاه ماموگرافی در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین

ساعت: 12:59 منتشر شده در مورخ: 1397/02/25 شناسه خبر: 1362689

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین از راه اندازی دستگاه ماموگرافی در واحد رادیولوژی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، دکتر فرامرز یعقوبی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان شاهد پیشرفت های زیر ساختی و افزایش تجهیزات بوده ایم گفت: با راه اندازی دستگاه ماموگرافی در این بیمارستان دیگر شهروندان برای انجام ماموگرافی به شهرهای مجاور مراجعه نمی کنند.

وی با بیان اینکه ماموگرافی به منظور شناسایی و تشخیص سرطان پستان و نیز ارزیابی توده های قابل لمس و ضایعات غیر قابل لمس پستان نیاز است افزود : با پیگیری های متعدد واحد تجهیزات پزشکی، این دستگاه با هزینه 500 میلیون تومان خریداری و راه اندازی شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین افزود: شهروندان می توانند برای دریافت نوبت همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 تا 13 به واحد رادیولوژی بیمارستان مراجعه نمایند./ انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی دستگاه ماموگرافی در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..