تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی برای اکران «کاتی و ستاره»/ صدور پروانه نمایش یک فیلم کودکانه

بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال رایزنی برای عقد قرارداد با پخش کننده و اکران این فیلم در زمان مناسب هستیم.

وی افزود: پروانه نمایش این فیلم صادر شده و آماده اکران است و امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است؛ «کاتی و ستاره» فیلمی در حوزه سینمای کودک است و دارای فضای فانتزی است. فیلم درباره موجوداتی است که از سیاره دیگری به سیاره زمین آمده اند. کاتی به دنبال کوتی به زمین می‌آید و کوتی نیز پیشتر از او برای پیدا کردن زیباترین به زمین آمده بود.

کارگردان «کاتی و ستاره» رضا مجلسی و تهیه کنندگی فیلم برعهده بیتا منصوری است.

انتهای پیام/

کاتی و ستاره اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی برای اکران «کاتی و ستاره»/ صدور پروانه نمایش یک فیلم کودکانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..