تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت بهداشت اعتباری، وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت اولویت شعب بانک دی در سال جاری است

رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعب بانک دی :

رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی، به همراه جمعی از مدیران در بازدید از شعب قزوین، رشت، زنجان و اردبیل بر اهمیت رعایت بهداشت اعتباری، وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش شمانیوز، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره، به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیر کل بازاریابی و امور شعب و احمد حشمی‌پور مدیرکل حوزه مدیریت بانک دی در دور جدید بازدیدهای استانی خود، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران و مشتریان شعب قزوین، رشت، زنجان و اردبیل خط‌مشی اعتباری سال جاری را مهمترین دستوالعمل اجرایی شعب برای تحقق رعایت بهداشت اعتباری، وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت دانست.
رضا سهم دینی با تاکید بر این که برنامه‌های بانک دی در سال جاری در جهت جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است، گفت: روسای شعب باید با مطالعه دقیق خط‌مشی اعتباری سال 1397 و تشریح اهداف تعیین شده برای تمامی همکاران خود، به اصلاح نسبتِ مصارف و منابع بانک و ترمیم ترکیب منابع به نفع منابع ارزان قیمت حرکت کنند.
رئیس هیئت مدیره بانک دی ضمن تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری گفت: علاوه بر استفاده از شیوه های وصول مطالبات که در همه بانک‌ها مرسوم است، دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات، احراز اعتبار مشتریان قبل از پرداخت تسهیلات و همچنین برخورد مناسب با مدیون تأثیر بسیار زیادی بر وصول مطالبات دارد و برخورد محترمانه و در شأن با مدیون می‌تواند آن را به پرداخت تسهیلات از طریق تحریک وجدان مجاب نماید.
سهم دینی همچنین با اشاره به حساســيت موضوع مطالبــات معوق و تاثیر آن بر عملکرد صحیح بانک و اقتصاد کشورگفت: افزايش میزان بدهی‌های معوق شبكه بانكي يكي از مهم ترين موضوعات مورد دقت مسئولین اقتصادی كشور طي سال های اخير بوده است به گونه‌ای که بازتاب آن موجب شده تا مقوله بدهی بانك ها فارغ از جنبه هاي مالي و اقتصادي؛ ابعاد رسانه اي نيز پيدا كند.
رئیس هیئت مدیره بانک دی همچنین با اشاره به آینده پیشِ روی بانک گفت: هیئت مدیره با بررسی وضعیت موجود بانک، برنامه‌های کوتاه مدت خود را بر فروش دارایی های غیرمولد، وصول مطالبات غیرجاری و افزایش سرمایه بانک قرار داده و از این طریق موفق به احیاء و بازپس‌گیری بسیاری از مطالبات غیرجاری بانک شده است.
سهم دینی در بازدید از شعبه اردبیل ضمن تقدیر از همکاران این شعبه به دلیل سوددهی پایدار، کسب رتبه دوم در جذب منابع در سال 1396 و وصول مطالبات گفت: شعبه اردبیل یک الگوی موفق در ترکیب تجربه مدیریتی با توانایی و انگیزه جوانی همکاران است و این بهترین گزینه الگوبرداری برای سایر شعب و همچنین بزرگترین منبع قدرت و مزیت رقابتی برای این شعبه در تحقق اهداف خواهد بود.

منبع:اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت بهداشت اعتباری، وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت اولویت شعب بانک دی در سال جاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..