تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش نرخ مالیات برعملکرد نسخه ای برای رونق تولید/بخشی از مسائل مالیاتی تولیدکنندگان حل می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی تاکید کرد وگفت:ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی نقش مهمی در ایجاد شفافیت اقتصادی دارد.

به گزارش شمانیوز، شهاب نادری با تاکید بر ضرورت ارائه تخفیف‌های مالیاتی در زمان رکود اقتصادی به تولیدکنندگان گفت:بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس در مراحل پایانی است و بزودی این لایحه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید پذیرفت بخش تولید در شرایط نامساعدی است و در این شرایط نباید انتظار داشت تولیدکنندگانی که با مشکل جدی روبرو شده‌اند بتوانند در زمان مقرر مالیات مربوط را پرداخت کنند بنابراین باید تمهیداتی اتخاذ شود که در زمینه مالیات تسهیلاتی برای تولیدکنندگان فراهم شود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی تلاش شده نظرات و دغدغه‌های تولیدکنندگان لحاظ شود تا با انجام این مهم، مسائل مالیاتی بخش تولید کم شود.

نرخ مالیات بر عملکرد از 25 درصد به 20 درصد کاهش یابد

نادری د. تصریح کرد: علاوه بر رفع مشکلات در زمینه مالیات بر ارزش افزوده باید در نرخ مالیات بر عملکرد نیز تامل شود چرا که یکی از اولویت‌های فعلی اقتصاد کشور تقویت بخش تولید با ارائه راهکار‌های عملی است که یکی از راهکار‌های آن می‌تواند کاهش نرخ مالیات بر عملکرد باشد.

وی ادامه داد:نرخ 25 درصدی مالیات بر عملکرد در حال حاضر و در شرایط فعلی اقتصاد برای بخش تولید بالا است و باید این نرخ کاهش یابد در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود تا حداقل نرخ مالیات بر عملکرد از 25 درصد به 20 درصد کاهش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از فرار‌های مالیاتی تاکید کرد و یادآور شد:ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی نقش مهمی در ایجاد شفافیت اقتصادی دارد و به این مهم در بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس توجه شده است.

منبع:حانه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش نرخ مالیات برعملکرد نسخه ای برای رونق تولید/بخشی از مسائل مالیاتی تولیدکنندگان حل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..