تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای دردناک که پزشک فلسطینی را در بهت فرو برد +تصاویر

صحنه‌ای تکان دهنده که پزشک فلسطینی را در خود فرو ریخت+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقال سفارت آمریکا به قدس، تظاهرات گسترده‌ای از سوی مردم فلسطین در اعتراض به این اقدام صورت گرفت. در این تظاهرات 58 تن از فلسطینیان به شهادت رسیدند و تصاویر غم‌بار فراوانی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد.

در میان تصاویر منتشرشده، پزشک جراح فلسطینی به نام "معتصم النونو" در یکی از بیمارستان‌های غزه دیده می‌شود که از مشاهده صحنه‌ای تکان‌هنده دچار بهتی عمیق شده است.

آنچه مقابل چشمان بهت‌زده معتصم قرار داشت پیکر بی‌جان برادرش "معتز النونو" بود که در جریان تظاهرات دیروز به دست صهیونیست به شهادت رسیده بود.

صحنه‌ای تکان دهنده که پزشک فلسطینی را در خود فرو ریخت+تصاویر

بیشتر بخوانید:

شهادت جانباز معروف فلسطینی در درگیری های روزگذشته نوار غزه +تصاویر

انتهای پیام/

صحنه‌ای تکان‌دهنده از شهدای فلسطینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای دردناک که پزشک فلسطینی را در بهت فرو برد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..