تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش شمانیوز، این بانک ضمن تبریک فرارسیدن ماه خدا به هموطنان گرامی، ساعت کاری شعب و ادارات مرکزی خود را در این ماه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، ساعت کاری شعب در استان‌های تهران و البرز ساعت 7:45 تا 15:15 خواهد بود. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:45 تا 12:15 فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت 8 تا 17:30 و در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 12:30 ارایه خدمت می‌کند.

شعب بانک سامان در استان‌های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و البرز، اردبیل، آذربایجان غربی و شعبه اهواز در ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15 و روزهای پنجشنبه 7:30 تا 12 در خدمت مشتریان خواهند بود. شعبه سیتی‌سنتر اصفهان هم از ساعت 8:30 تا 17 و روزهای پنجشنبه 8:30 تا 13:30 آماده خدمت‌رسانی است.

این گزارش حاکی است، شعبه‌های سایر شهرستان‌ها نیز در این ماه، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:45 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 12:45 ارایه خدمت می‌کنند.

ساعت کاری شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کیش نیز بر اساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین می‌شود.

این گزارش حاکی است شعبه فرودگاه امام خمینی(ره)، واحدCIP و باجه فروش ارز مسافرتی نقطه صفر مرزی فرودگاه امام خمینی (ره) نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان است.

ادارات مرکزی بانک سامان نیز در ماه مبارک رمضان از ساعت 7:30 تا 15:45 آماده خدمت‌رسانی هستند.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.

منبع:اداره روابط عمومی بانک سامان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..