تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات مرگ نامعلوم نوزاد ۴۵ هفته در یکی از بیمارستان‌های سبزوار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛روز یکشنبه حدود ساعت ۰۱:۳۰ بامداد نوزاد ۴۵ هفته‌ای در اتاق عمل یکی از بیمارستان‌های سبزوار هنگام تولد بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.

به گفته یکی از پرسنل حاضر در اتاق عمل بیمارستان، به دلیل سهل‌انگاری یکی از پرسنل هنگام عمل نوزاد دچار خفگی شده است.

همچنین طبق اظهارات یکی از شاهدان حاضر در بیمارستان پدر این نوزاد در گفتگو با مسئول بیمارستان گفته است: نوزادم قبل از انجام عمل زایمان در سلامت کامل قرار داشته و تمامی آزمایش‌های مورد نیاز انجام شده است.

* علت مرگ نوزاد کمبود اکسیژن است

رئیس بیمارستان سبزوار نیز در خصوص علت مرگ این نوزاد در گفتگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: حین انجام عمل زایمان این نوزاد ۴۵ هفته‌ای هیچ‌گونه سهل‌انگاری از سوی پرسنل بیمارستان رخ نداده و این نوزاد پس از تولد به دلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست داده است.

بهناز سویزی افزود: موضوع کمبود اکسیژن نوزاد باید بررسی شود که در رحم مادر، نوزاد چه مشکلی داشته که دچار کمبود اکسیژن شده است.

وی بیان کرد: این نوزاد ۴۵ هفته‌ای و برخی از نوزادان قبل از رسیدن به موعد زایمان همانند ۹ ماهگی درون رحم مادر فوت می‌کند که امکان دارد هنگام خون‌رسانی دچار مشکل شده باشد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات مرگ نامعلوم نوزاد ۴۵ هفته در یکی از بیمارستان‌های سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..