تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل کلات آسیب جدی نداشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سیداصغر علوی تبار فرماندار کلات دوشنبه شب گفت: بر اثر این بارندگی‌ها آب‌های سطحی وارد معابر و خیابان‌های کلات و منجر به آبگرفتگی و انسداد تونل ورودی شهر شد که با جمع آوری آبرفتها، هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی آبگرفتگی چند خانه مسکونی در منطقه دربند کلات، تخریب یک واحد شهری، واژگونی یک خودرو، مفقودی چند راس دام و خسارت به یک دستگاه تراکتور از جمله خسارات سیل امروز بوده است.

وی با اشاره به ادامه بارش و آماده باش همه نیرو‌های امدادی گفت: هشدار‌های لازم توسط سازمان‌های مربوط داده شده و پیش بینی‌های لازم در خصوص دیگر حوادث احتمالی نیز صورت گرفته است.

*سیل درگز مهار شده است

حسن کاظمی، معاون فرماندار درگز نیز گفت: بارندگی‌های عصر دوشنبه و امشب در این شهرستان منجر به جاری شدن سیل شد که خسارتی به بار نیاورد و در مسیر اصلی خود وارد بند انحرافی شد.

هواشناسی خراسان رضوی امروز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد و از هموطنان درخواست کرد از سکونت و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل کلات آسیب جدی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..