تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراتر از تصور؛ یک الجزایری آقای گل آسیا

به گزارش شما نیوز ، تیم السد قطر بعد از دو دوره متوالی که در مرحله پلی‌آف و ماقبل گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل تیم‌های الجزیره امارات و استقلال تهران حذف شد، امسال کارش را از مرحله گروهی آغاز کرد و در گروه C حریف تیم‌های پرسپولیس ایران، الوصل امارات و نسف قارشی ازبکستان بود که با تنها یک امتیاز کمتر از سرخ پوشان در رده دوم قرار گرفت و راهی ۱۶ تیم نهایی شد.

السد در بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود پرسپولیس را شکست دهد ولی کار بزرگ آنها در دیدار رفت هفته قبل در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مقابل الاهلی عربستان رقم خورد و آنها توانستند به برتری ۲ بر یک در قطر دست پیدا کنند و در بازی برگشت هم با کسب تساوی به جمع هشت تیم پایانی برسند که ستاره السدی‌ها در این رقابت‌ها بغداد بونجاح بود.

بونجاح مراکشی در نخستین بازی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا که حضور ۳۳ دقیقه‌ای مقابل الوصل امارات داشت، توانست دو گل به ثمر برساند تا تیمش به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند؛ او در دومین مسابقه هم نمایش بسیار خوبی برابر پرسپولیس ارائه داد و در جریان پیروزی ۳ بر یک السد باز هم دبل کرد تا در دو مسابقه آسیایی ۴ گل زده باشد.

او در شروع دور برگشت و بازی مقابل نسف قارشی ازبکستان هم یک بار گلزنی کرد ولی یک مسابقه بعد و در دیدار برابر الوصل امارات مجددا خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند تا مثل مسابقه رفت به برتری ۲ بر یک دست یابند.

بونجاح که با وجود ۷ گل زده در ۵ هفته لیگ قهرمانان آسیا نمایش خیره کننده‌ای داشت، آخرین بازی مرحله گروهی مقابل پرسپولیس را بدون گل سپری کرد و در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی برابر الاهلی عربستان نیز که ۲ بر یک برنده شدند، نتوانست سهمی در گل‌های زده داشته باشد اما عملکرد فوق‌العاده این ستاره الجزایری شب گذشته دوباره به چشم آمد.

در حالی که شب گذشته الاهلی عربستان در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه ملک عبدالله جده امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل السد قطر بود، بغداد بونجاح کمتر از ۹۰ ثانیه بعد از سوت آغاز مسابقه با فرار عالی از جناح راست، حرکت در عرض و ضربه تمام کننده عالی گل زیبایی به ثمر رساند و تیمش را در آستانه صعود قرار داد.

اما در نیمه دوم نیز بونجاح مثل بازی‌های مرحله گروهی ترک عادت نکرد و در حالی که الاهلی برای زدن گل سوم تلاش می‌کرد، ملی‌پوش الجزایری السد بعد از آنکه ضربه پنالتی را هدر داد در ریباند بازی را به تساوی کشاند و تمام امیدهای بازیکنان و تماشاگران تیم عربستانی را ناامید کرد و از سوی دیگر دومین گل خود را به ثمر رساند؛ ضمن اینکه او یک بار هم با ضربه قیچی برگردان تماشایی تیرک افقی دروازه الاهلی را به لرزه درآورد که با بدشانسی توپ او تبدیل به گل نشد.

حالا بونجاح با آمار فوق‌العاده چهار دبل در چهار مسابقه آسیایی و زدن  ۹ گل در هفت بازی لیگ قهرمانان که در یکی از آنها نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، توانسته تا به امروز در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد و با توجه به صعود تیمش به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، خود را به‌عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های آقای گلی این رقابت‌ها معرفی کند.

در جدول برترین گلزنان فصل لیگ قهرمانان آسای پس از بغداد بونجاح ۹ گله، یوسف العربی، مهاجم الدحیل قطر که یک بازی کمتر از او انجام داده با ۷ گل در رتبه دوم است و بعد از آن مارکوس برگ از العین امارات و رومارینهو از الجزیره هر یک با ۶ گل در رده سوم قرار گرفته‌اند.

بغداد بونجاح در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر هم آمار قابل توجهی در گلزنی داشت؛ با اینکه یوسف العربی، مهاجم مراکشی الدحیل در ۲۰ بازی از ۲۲ هفته فصل لیگ ستارگان قطر موفق به زدن ۲۶ گل شد و عنوان آقای گلی را به دست آورد، اما بونجاح تنها در ۱۱ بازی(نیم‌فصل) برای السد قطر توانست با آمار قابل توجه ۱۶ گل زده در رده چهارم برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر جای بگیرد.

حضور بغداد بونجاح در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و در رقابت‌هایی که چهره‌های سرشناسی پاتو، اسکار، دژان دامیانوویچ و ... و همچنین مهاجمان ایرانی مطرحی مثل مهدی طارمی، علی علیپور و ... حضور دارند، نشان از توانایی بالای گلزنی ستاره الجزایری السد قطر و عملکرد درخشان او می‌دهد که می‌تواند منجر به آقای گلی‌اش شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراتر از تصور؛ یک الجزایری آقای گل آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..