تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست تخصصی فیلم«آشوب» در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود

نشست تخصصی فیلم در فرهنگسرای رسانه برگزار می شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «آشوب» (RAN) محصول سال 1985 کشور ژاپن با ژانر سینمای جنگ است و از روی نمایشنامه شاه‌لیر ساخته شده است.

تاتسویا ناکادای، اکیرا تروئو، جین پاچی نزو، دایسوکه ریو، میکو هارادا در این فیلم که از نمایشنامه شاه لیر شکسپیر ساخته شده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم چهارشنبه 26 اردیبهشت ساعت 18 در برنامه نشست تخصصی «فیلم و گپ» با حضورسعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی می شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه و نشست های آتی فیلم و گپ می توانند به فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 برگزاری نشست تخصصی فیلم«آشوب» در فرهنگسرای رسانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست تخصصی فیلم«آشوب» در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..