تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه ۲۰۱۸ گجت Huawei Watch 2 تفاوت چندانی با نسخه ۲۰۱۷ این محصول ندارد! +تصاویر

نسخه ۲۰۱۸ گجت Huawei Watch 2 تفاوت چندانی با نسخه ۲۰۱۷ این محصول ندارد! +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که صنعت گجت‌های هوشمند روز به روز در حال پیشرفت و ارتقاء کیفی است، شرکت هواوی در اقدامی عجیب تصمیم گرفته است نسخه جدید ساعت هوشمند خود را با کمترین تغییر نسبت به نسخه پیشین عرضه کند.

نسخه ۲۰۱۸ گجت هوشمند Huawei Watch 2 محصول جدیدی است که هواوی در ادامه نسخه ۲۰۱۷ این گجت عرضه کرده است؛ اما این محصول بیشتر به یک محصول نسل دومی شباهت دارد تا اینکه بخواهد نسخه‌ای جدید و ارتقاء یافته باشد.

شرکت هواوی حتی تا عرضه نسل جدید پردازنده‌های Qualcomm نیز صبر نکرده است و گجت جدید خود را با همان تراشه نسل قبل یعنی Snapdragon 2100 عرضه کرده است.

از دیگر ویژگی‌های فنی گجت Huawei Watch 2 می‌توان به حافظه داخلی ۷۶۸ مگابایتی، حافظه رم ۴ گیگابایتی و صفحه نمایش ۱.۲ اینچی AMOLED اشاره کرد؛ که دقیقا شبیه به نسخه ۲۰۱۷ این گجت هستند.

همچنین در ادامه تصاویری از نسخه ۲۰۱۸ گجت هواوی واچ ۲ مشاهده می‌کنید:

نسخه ۲۰۱۸ گجت Huawei Watch 2 تفاوت چندانی با نسخه ۲۰۱۷ این محصول ندارد! +تصاویر

نسخه ۲۰۱۸ گجت Huawei Watch 2 تفاوت چندانی با نسخه ۲۰۱۷ این محصول ندارد! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه ۲۰۱۸ گجت Huawei Watch 2 تفاوت چندانی با نسخه ۲۰۱۷ این محصول ندارد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..