تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به حمله وحشیانه امروز صهیونیستها به اهالی نوار غزه

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مردم فلسطین در قدس، کرانه باختری و غزه، اعتراض خود را نسبت به انتقال سفارت آمریکا به قدس اعترا ض کردند که در پی این تظاهرات بر اثر شلیک گلوله سربازان رژیم صهیونیستی صدها فلسطینی کشته و زخمی شدند.

در همین راستا سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این اقدام غیر انسانی صهیونیست ها واکنش  نشان داد.

رضایی نوشت:"به بهانه حادثه‌ای علیه برخی یهودیان در جنگ جهانی، هفتاد سال است که مسلمانان را می‌کشند. هیچ حادثه‌ای خونبارتر از فجایع فلسطین نیست.
تنها دربازگشایی یک سفارتخانه پنجاه نفر شهید و دو هزار نفر زخمی شدند. در فلسطین انسانیت را به قربانگاه برده‌اند. قتل عام فلسطینی‌ها جنایت علیه تمام بشریت است. در تاریخ  آمریکا هیچ رییس جمهوری به اندازه ترامپ، دست نشانده  اسرائیل نبوده است. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به حمله وحشیانه امروز صهیونیستها به اهالی نوار غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..