تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران، تصادفات رانندگی در پایتخت را افزایش داد

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش بیش از ۵۰ درصدی تصادفات خسارتی در پایتخت به دلیل بارش باران در روز گذشته خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایلنا: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش بیش از ۵۰ درصدی تصادفات خسارتی در پایتخت به دلیل بارش باران در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده با اعلام این خبر گفت: روز گذشته شاهد بارش باران در نقاط مختلفی از تهران بودیم که در همین راستا تصادفات خسارتی نیز افزایش داشت.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با روز مشابه در سال گذشته اعلام می‌شود، اظهار داشت: بررسی تعداد تصادفات خسارتی نشان می‌دهد که دیروز تصادفات رانندگی منجر به خسارت در سطح پایتخت ۵۸ درصد افزایش داشته است. از همین رو لازم است رانندگان در مواقع بارش باران فاصله طولی مناسب را با وسیله نقلیه مقابل رعایت کنند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما حتی در طول روز نیز چراغ خود را روشن بگذارند تا از وقوع تصادفات رانندگی جلوگیری شود.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش اعمال قانون خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف در روز یکشنبه خبر داد و تصریح کرد: اعمال قانون تخلف خودروها و موتورسیکلت‌ها در روز گذشته نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل نیز افزایش ۵۰ درصدی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران، تصادفات رانندگی در پایتخت را افزایش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..